niedziela, 20 listopada 2016

"Z Miłości Do Pasji" blogerki w Lublinie się spotkały.

Aromatyczna kawa, pyszny tort, ploteczki, nowe znajomości, niesamowite warsztaty, pomoc potrzebującym, upominki... tak w wielkim skrócie mogłabym opisać pewien listopadowy dzień.....


A wszystko zaczęło się tuż przed południem 5 listopada w lublińskiej Galerii Gala gdzie to spotkały się wspaniałe kobiety - blogerki.
Lublin odwiedziłam  po raz pierwszy i sama jestem pod wrażeniem tego że bez problemu trafiłam na miejsce. Ba - byłam nawet przed czasem.
Całą organizacją tego przedsięwzięcia zajęły się Justynka (Mama Oleńki) i Iwonka (SzaroKolorowa). Co będę dużo pisać - dały z siebie 100% a nawet i więcej.

Na spotkanie było zaproszonych 15 kobietek - zjawiło się 12 - niestety trójka nie dojechała.
Po oficjalnym przywitaniu i poznaniu wszystkich dziewczyn przyszedł czas na super wykład Pana Macieja (Poprawnie Naświetlony) w temacie foto. Warsztaty mega - do tej pory je wspominam i chce więcej :D
Dowiedziałam się między innymi że mój wysłużony aparat nie jest jeszcze taki zły i póki co nie ma sensu go wymieniać - chyba że nagle chce zmienić się w profesjonalnego fotografa to co innego ;)


Po warsztatach przyszła pora na pyszne jedzonko a chwile później Weronika i Sylwia zaprosiły nas na zajęcia z zumby. Przyznam szczerze że zapomniałam stroju ale dziewczyny znalazły dla mnie buty, t-shirt miałam jakiś zapasowy a że spodnie ubrałam wygodne to mogłam śmigać.
Zajęcia rewelacja i w sumie to żałowałam że te 40 minut tak szybko minęły :(




Zaraz po gdy tylko uzupełniłyśmy płyny przyszła pora na licytacje.
Oj to była walka :D Ale właśnie między innymi po to się spotkałyśmy. Pieniążki - 1237zł - które zebrałyśmy zostały przekazane dla małej Madzi .
Madzia urodziła się z zespołem wad wrodzonych (wada serduszka, rozszczep podniebienia, wrodzony brak gałek ocznych, niedokonany zwrot jelit). Mając miesiąc Madzia przeszłą operację skrętu jelit. Czeka ją jeszcze wiele zabiegów. Zabiegi oczek tak naprawdę będą trwały całe jej życie! 



Zdjęcia upominkow oraz wylicytowanych przez mnie rzeczy pokaże w kolejnym wpisie.

Na sam koniec zabrałyśmy się za zjedzenie przepysznego tortu który z okazji urodzin Justynki zrobiła Agnieszka (Wilczkowy Świat).
W ogóle to była to niespodzianka dla jednej z organizatorek, która akurat w tym dniu obchodziła swoje święto :) Jeszcze raz STO LAT !!





Aaaa zapomniałabym - dla dzieci które przyjechały z dziewczynami czekała masa zabawy w Sali Zabaw - Kemping u Superika
Miejsce ekstra - aż żałuje, że mam kawałek do Lublina bo coś czuje że moje dzieci byłby tam częstymi gośćmi.
W skrócie -wielka sala dla dzieci z mnóstwem atrakcjami. Fajne jest to że znajdują się tam wydzielone strefy dla młodszych i starszych a nawet jeszcze raczkujących dzieciaczków.




Godzina 17-ta wybiła na zegarze i pora była się zbierać (zwłaszcza ze mnie i tym razem przywiozło PKP - czyli trzeba było spoglądać na zegarek by pociągu nie przegapić)


Jeszcze raz dziękuje za to że mogłam wziąć udział w spotkaniu i ... do następnego :)


Organizatorki:
Iwona Piskałahttp://www.szarokolorowa.pl/
Justyna Nieczyporowskahttp://mamaolenki.com/













Uczestniczki:
Marcelina Aadamskahttp://mamikpisze.pl/







































Katarzyna Grzywaczewska poradymamykasi.blogspot.com













Monika Nieczyporowskawww.nieczyporowska.blogspot.com




















































Joanna Brzozowskahttp://amelushka.pl/


























 Warsztaty:
* Warsztaty Z Fotografii: Poprawnie Naswietlony
* ZumbaTrener Weronika Kopczynska oraz Sylwia :)

Zdjęcia:
Małgorzata Krupa

Miejsce:
Galeria GALA

Sala zabaw:
Kemping u Superika


Sponsorzy:
OillanWAX PilomaxJuraParkWydawnictwo EspritSotin PolskaLennyLamb PolskaDedra.plOlympus PolskaPerluxSylvecoAKatjaBonduelleBispol CandlesGraciarniaMajonez KieleckiPapier,Nożyczki-WstążkaRainbow LoomProBodyKarykatury PrzemoWydawnictwo NowikEco BlikSady WincentaMonika Marin AutorToTuOuhmaniaLavandeJanka Szczesna WyznanieNalleWydawnictwo NikoMauaPark Wodny KrakowInglotIndigoWydawnictwo OmnibusLinomagKsiążeczki LogopedyczneWydawnictwo AdamadaAgnieszka WojdowiczBajkowierszowniaBMIMIKuamkaZ LASUK.N.Haner


20 komentarzy:

  1. bardzo miło było Cie w końcu spotkać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I wzajemnie Kasia :) pamiętaj że masz u mnie dużą kawę także do następnego spotkania :D

      Usuń
    2. pamiętam, pamiętam i nie mogę się doczekać nie tyle co kawy ale spotkania z Tobą :)

      Usuń
  2. Aniu miło było Cie poznać! :) I mam nadzieję, że do Następnego! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzajemnie :D jeszcze raz dziękuję za zaproszenie :) było super !! :)

      Usuń
  3. Spotkanie faktycznie minęło bardzo szybko nie było czasu na dłuższe pogaduchy ;(
    Miło było Cie poznać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze gdy jest fajne to czas szybko leci :) może następnym razem spotkanie dwudniowe ;)

      Usuń
    2. Ania to jest genialny pomysł, tylko ciekawe kto sie tego podejmie :P :)

      Usuń
  4. Super spotkanie w tak kameralnej grupie, a nie spęd blogerów z całej Polski.

    OdpowiedzUsuń
  5. szkoda że ja tak daleko od Was, marzy mi się chociaż dzień w Lublinie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszamy :D choć ja też do Lublina mam kawałek ;) 4h naszym poczciwym PKP :)

      Usuń
  6. widać, że wspaniała była zabawa! takie spotkania blogerów to naprawdę fajna sprawa, bo można poznać wielu ciekawych ludzi a przy tym dowiedzieć się czegoś i świetnie bawić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. To ja dziękuję za świetną atmosferę i dużo przydatnej wiedzy :D

      Usuń
  8. Mega pozytywna relacja a po zdjęciach widać, że spotkanie było bardzo ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było super :) mam nadzieje że iy niedługo znów się spotkamy :D

      Usuń
  9. Relacja zachęca do czekania na kolejne spotkanie i polowanie na zapisy :)

    OdpowiedzUsuń