wtorek, 1 listopada 2016

II Wrocławskie Spotkanie Blogerek... i ja tam byłam :)

Ostatnio cisza tu u nas - spowodowane jest to głównie moją pracą na pełnych obrotach. Ale sezon tortowy powoli dobiega końca i nareszcie wracam do żywych :)

Tym razem przychodzę do Was z informacją że znów się zakochałam :) Moim obiektem westchnień jest... miasto. Miasto które tak mnie urzekło że już planuje kolejny wypad - tym razem rodzinny i co najmniej na kilka dni. A miasto o którym mowa to Wrocław.
Skąd się tam w ogóle wzięłam ? I co takiego tam robiłam ?

Otóż 22 października odbywało się tam II Wrocławskie Spotkanie Blogerek na które także dostałam zaproszenie :)

Moja podróż zaczęła się już o 4:44 kiedy to wyruszyłam POCIAGIEM (tak tak ja podróżująca zawsze samochodem tym razem postawiłam na PKP... i musze przyznać szczerze - już nie mogę się doczekać kolejnych wojaży tymże środkiem transportu).
Warunki panujące w pociągu zmieniły się diametralne (tzn. nie wiem jak jest w przypadku przewozów regionalnych bo mi było dane jechać PKP Intercity). Ale patrząc na to co było ponad 10 lat temu kiedy to jeździłam na studia - zmiana jest kolosalna.
Po ponad 5 godzinach które minęły całkiem szybko dotarłam na dworzec we Wrocławiu skąd udałam się do Pizza Hut mieszczącej się pod adresem Rynek 48. To właśnie tam odbywało się nasze spotkanie.
Za całą organizację odpowiadała Energiczna Elwira z bloga Zabiegana Mama - jestem pełna podziwu jak jej się to wszystko udało zwłaszcza że 3 miesiące temu została mamusią przecudownej Haneczki.


Spotkałam się także z:
- Boską Bożenką Mama Trójki

- Mądralińską Małgosią Jaśkowe Klimaty

- Inteligentną Izą Po Drugiej Stronie Brzucha

- Intrygującą Izą Nie Tylko Różowo

- Koleżeńską Kasią Siostry Dają Radę

- Ambitną Anią Z Sercem Do Garów


Pizza Hut ugościło nas pysznymi przystawkami, aromatyczną kawką i oczywiście pizzą w różnych wariantach.




Samo spotkanie nastawione było głownie na warsztaty - co baaardzo mnie ucieszyło :). 
Na pierwszy ogień poszła Pani Joanna Joachimska z Kancelarii Mnich i Wojewoda Kancelaria Radców Prawnych sp.j.


Odpowiedziała na szereg naszych pytań dotyczących prowadzenia bloga od strony prawnej. Podpowiedziała jak rozmawiać z firmami proponującej nam współpracę. Dla mnie wiedza bardzo przydatna i z pewnością ze wszystkich tych wskazówek skorzystam.


Kolejną osobą która nas odwiedziła była Pani Ela z firmy Patatoy.


Jak zapewne nie raz czytaliście - kocham tą firmę. Ich drewniane zabawki są eksploatowane przez moje dzieci codziennie a wciąż wyglądają jak nowe.
Pani Ela pokazała nowości które właśnie wchodzą na rynek oraz przekazała przepiękne upominki każdej z nas. Zaprosiła nas także na otwarcie ShowRoomu Patatoy które już 19 listopada w Skierniewicach :D Oczywiście i my tam będziemy :D





Po ekscytacji z otrzymanych zabawek przyszła pora na gwiazdę spotkania. Swoją obecnością uraczyła nas sama Karolina Szymczak !! :D (modelka, aktorka - grająca między innymi matkę Herkulesa w produkcji z 2014r z udziałem samego Dwayne'a Johnson'a a także właścicielka firmy Be Unique, która pokazuje i uczy jak być kobietą wyjątkową i unikatową).


Karolina mimo tego że w nocy męczyła się z gorączką a rano dopadł ją okropny ból pleców stawiła się na spotkaniu - to się nazywa profesjonalizm (nie to co niektóre blogerki, które deklarowały się że będą na spotkaniu a nawet nie raczyły poinformować organizatorki o tym że jednak nie będą - myślę że komentarz jest tu zbędny :( ).

Karolina opowiedziała o tym jak to naprawdę jest z tymi "pięknymi zdjęciami" w gazetach. O tym jak ustawiać się do zdjęć by wyjść najlepiej i o tym że nie ma czegoś takiego jak nie fotogeniczność - bo każda z nas jest wyjątkowa i każda wychodzi na zdjęciach pięknie :)


Oczywiście na spotkaniu nie mogło zabraknąć tortu :D... a i tu Was zaskoczę - tym razem to nie ja jestem autorką :D nareszcie mogłam spróbować innego tortu niż własny :D przyznam szczerze - był pyszny !! :D

Tort pochodził z jednej z wrocławskich cukierni a sponsorem była Farma Iluzji która także przekazała wejściówki dla każdej z uczestniczek.

Na koniec tuż po zjedzeniu pizzy fotograf Rafał Ryziński z Fotogru dzięki któremu mamy zdjęcia z całego spotkania wykonał nam także super zdjęcia "profilowe" :P oraz fotki pamiątkowe z Karolinką.

Tuż po spotkaniu udałam się z dziewczynami na mega szybkie zwiedzanie Wrocka. Udało nam się tylko spotkać kilka krasnali, kupić pamiątkowe gadżety, wypić kawkę i już trzeba było wracać :(
Dlatego właśnie zamierzam tam jeszcze wrócić - marzy mi się nocleg w SkyTower i całodniowe zwiedzanie Wrocławia :D

Jeśli chodzi o spotkanie - było SUPER ! :) jeszcze raz bardzo dziękuje za możliwość spotkania się z Wami dziewczyny na żywo :) i do następnego razu :D

W kolejnej części relacji pokaże sponsorów oraz nasze super-nowe fotki profilowe ;)




13 komentarzy:

  1. Dziękuję za relację! Cieszę się, że tak pozytywnie oceniłaś nasze spotkanie i wizytę we Wrocławiu. Do zobaczyska!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było super :D a sam Wrocław to wspaniałe miasto :) napewno tam wrócę :D Pozdrawiam :*

      Usuń
  2. Mieć tak blisko i nie wiedzieć... Ehh Z powodów mobilnych nie mogę sobie pozwolić na dalekie spotkania blogerek, a tu pod nosem i nie wiedziałam, że jest :( Z relacji widzę, że było bardzo fajnie. Pozdrawiam z Gugusiowej krainy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było świetnie :D uwielbiam takie spotkania przez wszystkim za możliwość spotkania tych wszystkich niesamowitych ludzi :D

      Usuń
  3. Super, zazdroszczę 😉 Wrocław to piękne miasto.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to prawda :D juz planuje kolejna podróż :D

      Usuń
  4. Ania cudownie było Cię znowu zobaczyć. Do następnego spotkania w takim razie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosia wzajemnie :D widzimy się wkrótce :D

      Usuń
  5. A ja miałam być, ale wczesniej dostałam się na spotkanie do Łęczycy....
    Może jednak kiedyś poznam i Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez myślałam o Łęczycy ale jakoś tak ten Wrocław bardziej bliższy mojemu sercu ;)

      Usuń
    2. Tez myślałam o Łęczycy ale jakoś tak ten Wrocław bardziej bliższy mojemu sercu ;)

      Usuń