sobota, 26 listopada 2016

Doktor Eugeniusz - kolejna niesamowita zabawka od Dumel

Mam do Was pytanie - czy lubicie chodzić do doktora? A co Wy na to gdyby doktor zamieszkał w Waszym domu ?


Bo w naszym domu zamieszkał ostatnio właśnie taki doktor - a wszystko za sprawą firmy DUMEL która to sprawiając nam ogromną niespodziankę przysłała do przetestowania i "przebawienia" jak to mówią moje dzieci Doktora i to nie byle jakiego bo Doktora EuGeniusza.


A co wyróżna tego człowieczka na tle innych doktorków ? A to że jest to nowa interaktywna zabawka właśnie od Dumel Discavery i co będę dużo pisać - skradła nasze serca.
A jak ów doktor wygląda? Jak na doktora przystało ma biały fartuch, okulary, wąsy i łysinę po krórej bardzo lubi być klepany :D


Na czym polega zabawa ? Już tłumacze.
Tak naprawdę grę rozpoczyna Doktor który po naciśnięciu głowy kieruje nas krok po kroku co należy wykonać. Sam wybiera osobę która zaczyna zabawę - np mówiąc że zaczyna uczestnik z największymi stopami. W rozgrywce może wziąść udział od 2 do 10 osób.
Po wytypowaniu pierwszego zawodnika EuGeniusz zadaję pytanie na którę należy jak najszybicej odpowiedzieć po czym nacisnąć jego łysinkę :D
Kolejny gracz znów odpowiada na to samo pytanie i tak do czasu aż doktorek zakończy rundę. Osobą która nie zdąży zabiera sobie "zero". Ten kto zbierze najwięcej zer podczas całej gry przegrywa.
Ale żeby nie było zbyt łatwo od czasu do czasu doktor wymyśla nowe zasady np dodaję więcej czasu na odpowiedź lub wymyśla dodatkowe pytanie.
Jeśli zdarzy się sytuacja że drugi raz padnie taka sama odpowiedź wtedy należy wcisnąć głowę doktora dwa razy i przedystkutować sprawę w gronie graczy.
Cała gra trwa zazwyczaj 30 minut i jest bardzo wciągająca :)




My dodatkowo dla mobilizacji ustalamy że np osoba która przegra sprząta po kolacji lub ścieli wszystkie łóżka a zwycięzca może wybrać bajkę na dobranoc lub na kolację zjeść lody :P


Ponieważ odwiedziny pewnego brodatego jegomościa w czerwonym stroju zbliżają się wielkimi krokami to myślę że taki doktorek może być super pomysłem na prezent. Więcej niesamowitych zabawek znajdziecie na stronie DUMEL - o TU - do odwiedzenia której serdecznie Was zapraszam.


6 komentarzy:

  1. Najpierw jak zobaczyłam pierwsze zdjęcie nie miałam pojęcia co taki doktorek może robić- myślałam że stoi i wygląda :D Z tego co widzę naprawdę fajna zabawa i na pewno bym go sprawiła komuś- gdybym miała komu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie wciąga :D a jaka jest zabawa gdy grają dorośli :P według mnie zabawka nie tylko dla dzieci ;)

      Usuń
  2. ale z Karinki już pannica :D Fajny ten doktorek :) My mamy jeżyka co opowiada bajki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po dzieciach widać jak czas szybko płynie - dopiero co uczyła się chodzić a tu już druga klasa i problemy miłosne ;) my oprócz doktorka mamy jeszcze Jina który czyta w myślach :D

      Usuń
    2. Jina też znam, ale mnie osobiście denerwował :P nie dało się go przechytrzyć :)

      Usuń
  3. Widziałam już ją u kilku osób. Zaciekawiła mnie. Bardzo lubimy wszelkie gry. Czekamy na dostawę zamówionych, o tej pomyślę na ferie :)

    OdpowiedzUsuń