piątek, 2 września 2016

Spotkanie Podkrakowskich Mam Blogujących - moje wrażenia - relacja :)

28 sierpnia br miałam okazję wziąć udział w Podkrakowskim Spotkaniu Mam Blogujących. Nieukrywam że bardzo się cieszyłam gdy dostałam informację z zaproszeniem gdyż nareszcie coś w mojej okolicy (zaledwie godzinka drogi od mojego miasta).
Punktualnie o 13-ej zjawiłam się z moją rodzinką (jakże by inaczej - jakoś tak zawsze lubie ich mieć przy sobie) w greckiej restauracji Hellada mieszczącej się przy ul. Królewskiej 55 w Krakowie.


Na wejściu przywitała mnie Ewelinka z bloga Z Perspektywy Mamy i Mariola z Wilczy Domek. Zaraz później poznałam pozostałe uczestniczki:
Agę  Mama Misi i Tosi 
Blankę Mój Zakupoholizm
Madzie  Milkii )
Anię  Świat według moich dzieci )
Sarę  Dziewczyna Agenta 007
Kasię Luksus za grosze

Fajnie było na żywo zobaczyć osoby które na codzien się "czyta. A co najważniejsze można było pomóc :) W tym wypadku Radusiowi Kępie dla którego podczas spotkania były zbierane pieniążki. Radek to chłopczyk chorujący miedzy innymi na padaczkę (o chłopczyku możecie przeczytać TUTAJ
Udało nam się uzbierać 1385zł (pieniążki już wpłynęły na subkonto Radka).

A jak wyglądało całe spotkanie. Otóż było w pełni integracyjne co bardzo mi się spodobało. Można było pogadać na luzie, pośmiać się.
Jak to ja zawsze (to już chyba tradycja - Słodka Kraina Czarów stara się osładzać każdą imprezę ;) przywiozłam ze sobą tort ? a nie tym razem były personalizowane babeczki :D
Mam nadzieje że dziewczyną smakowały :)

Moje dzieci gdy ja debatowałam z mamusiami spędzały czas z tatą i innymi dziećmi świetnie się bawiąc (mam taką nadzieje :P)

Cóż będę dużo pisać - było świetnie :D
Wielkie podziękowania dla organizatorek za cały trud włożony w przygotowanie tego spotkania. Dziewczyny dałyście z siebie 100% - naprawdę podziw (przyznam że ja chyba nie dałabym rady choć może kiedyś... )


Czym byłoby spotkanie bez wspaniałych darczyńców którzy przekazali upominki dla nas i dla rodziny Radusia.

A oto nasi wspaniali sponsorzy :)

























Esentiare














































Jeszcze raz wielkie DZIĘKUJE !!!


ps. Młody Jęczmień właśnie testuję :D - wkrótce osoby wpis na jego temat. Dla Was mam informację że każdy kto wyślę maila ze swoimi danymi adresowymi do producenta (saszetki@mlodyjeczmienslim.pl)  otrzyma próbkę tego specyfiku :D - ktoś chętny ?

12 komentarzy:

  1. Aniu miło było Cię poznać :) Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzajemnie :D mam nadzieje do zobaczenia wkrótce :D

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Trzeba pomyśleć nad kolejnym spotkaniem :D

      Usuń
  3. Jestem przekonana, że dziewczynom smakowały Twoje wypieki; -)fajne spotkanko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu cieszę się że mogłyśmy się spotkać.
    Babeczki były pyszne, dziękujemy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za możliwość poznania Was na zywo :D do zobaczenia na następnym spotkaniu :D oby szybko :D

      Usuń
  5. Babeczki smakowały, córka nawet jeszcze dziś wspominała o nich ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Babeczki smakowały, córka nawet jeszcze dziś wspominała o nich ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. swietne takie spotkania widze;0 Monika Flok

    OdpowiedzUsuń