środa, 13 lipca 2016

KONKURS "MOJE WYMARZONE WAKACJE"

Z racji że mamy wakacje mam dla Was super wakacyjny konkurs w tematyce jakże by innej jak właśnie wakacyjna :D


Temat - "Moje wymarzone wakacje" - twoja interpretacja - pokaż jak Ty, Twoje dzieci , rodzina wyobrażacie sobie Wasze wymarzone wakacje - mogą to być pomysły już zrealizowane albo totalnie szalone i kosmiczne :) Forma plastyczna dowolna (farby, kredki, plastelina czy cokolwiek jeszcze sobie wymyślicie).
Najważniejsze by praca była Waszego autorstwa. 

Konkurs "MOJE WYMARZONE WAKACJE" 
13.07.2016 - 03.08.2016


Konkurs jest dla naszych fanów więc:
- jeśli jeszcze nie polubiłeś to zrób to teraz Mama Cukiereczki
-polub profil sponsora St.Majewski Kolorowy Świat Bambino

- zdjęcie wykonanej pracy wyślij na adres ania103@autograf.pl podpisując ją imieniem i nazwiskiem oraz linkiem do fb 
- pod plakatem konkursowym -> TU<- umieść wiadomość "BIORĘ UDZIAŁ"

Nagrodami są trzy zestawy z serii Planes:
I miejsce - pudełko pełne akcesoriów dla małego artysty + komplet kredek
II miejsce - piórnik + zestaw kredek
III miejsce - dwa zestawy kredek

Wygrywają zatem 3 osoby !!!

Jeśli zaprosisz znajomych do zabawy i udostępnisz plakat konkursowy bardzo mnie uszczęśliwisz.
REGULAMIN:
1. Konkurs organizowany jest przez Mama Cukiereczki przy współpracy z St. Majewski 
2. Konkurs trwa od 13.07.2016r do 03.08.2016r - zgłoszenia wysłane po tym terminie nie będą brane pod uwagę
3. Prosze o nie przesyłanie prac biorących udział w innych konkursach a tym bardziej zdjęć prac ściągniętych z internetu - ja wszystko widzę ;) 
4. Najlepiej gdy prace wykonają dzieci (mała pomoc rodziców jest ok :) )
5. Nagrodzonych wybierze jury w składzie - ja i cukiereczka  :)
6. Wysyła nagród tylko na terytorium Polski
7. Wyniki pojawią się na blogu w ciągu 7 dni od zakończenia konkursu.
8. Wygrani proszeni są o kontakt ze mną w ciągu 4 dni - po tym terminie zostaną wybrane nowi wygrani.
9. Nagrody zostaną wysłane na podany adres w ciągu 14 dni. 


To do dzieła !!! POWODZENIA !!

A po informacje gdzie kupić produkty z Kolorowego Świata Bambino zapraszamy na stronę 





6 komentarzy: