czwartek, 16 czerwca 2016

MamBlog II - Targi Rodzice i Dzieciaki ... cudowne dwa dni



W ostatni weekend czyli 11-12 czerwca miałam okazję razem z cała rodzinką czyli mężusiem, Kariną i Hubertem uczestniczyć w spotkaniu mama blogujących MamBlog
Spotkanie to odbyło się podczas Targów Zabawek i Artykułów Dziecięcych w Expo Silesia w Sosnowcu.

Zwarci i gotowi wyruszyliśmy z domu o 7:30 by być koło 10-ej już na miejscu - oczywiście jak zwykle przyjechaliśmy ponad godzinę przed czasem ale to u nas norma :P - zwłaszcza wtedy gdy jedzie ze mną mój mąż (który jest mega punktualny ;)
Gdy wybiła godzina 10-ta wparowaliśmy cała rodziną do hali Expo Silesia gdzie otrzymaliśmy identyfikatory i mogliśmy się udać w wyznaczone miejsce.

Na początku przywitała nas cała sprawczyni spotkania czyli Ania z blogaŚwiat według D.N.A. oraz pomagająca jej Sylwia z bloga Matczysko.pl
Mogę tylko powiedzieć że są to niesamowite kobiety - ich energia i optymizm udzielała się wszystkim.


Po kwestii "oficjalnej" zabraliśmy się za tort :) oczywiście jak zawsze tort przyjechał ze mną - w ogóle nie wyobrażam sobie sytuacji by jakiekolwiek spotkanie tego typu odbyło się bez tortu :P wiec gdy tylko dowiedziałam się że wezmę udział w MamBlog zabrałam  się za projektowanie i wymyślanie jak ów tort będzie wyglądał.




Po zjedzeniu tortu przyszedł czas na warsztaty z fotografii prowadzone przez Adama i Darię z Koźliki - Amatorgraphy



Dowiedziałam się wielu przydatnych rzeczy - między innymi że zdjęcia tortów powinnam wykonywać w tzw. namiocie bezcieniowym - który zamówiłam u mojego męża na imieniny - co by miał z głowy wymyślanie prezentu :P


Kolejną atrakcją były warsztaty z dekorowania babeczek z firmą Chechłacz - nie powiem czułam się jak w pracy :P




Ale moje dzieci były zachwycone - szczególnie kiedy okazało się że nasza babeczka zdobyła 3 miejsce w konkursie :)

W miedzy czasie dojechały do nas pyszne kanapeczki które zapewniła nam firma cateringowa KIESZA - naprawdę niebie w gębie - zniknęły błyskawicznie :)

A co robiły nasze dzieci w czasie gdy rodzicie się edukowali - a no przepadły w kąciku zabaw przygotowanych przez PATATOY - nie ukrywam że sama chętnie pobawiłabym się ich zabawkami bo są po prostu genialne (póki co zbieramy kasę na super wypasiony plecak Pixel Crew właśnie od Patatoy)




Po dniu pełnym emocji udaliśmy się do Hotelu SZAFRAN **** w którym organizatorki zapewniły nam nocleg w baaardzo przystępnej cenie - chwała im za to :D


Oczywiście nie obyło się bez AfterParty :P - może nie będę wnikać w szczegóły - w każdym bądź razie było bardzo wesoło a "Atomówki" królowały ;)
Nawet mężowie się zintegrowali i znaleźli wspólne tematy np o piłce, meczach, porodach ? :| :P

Rano po zjedzeniu pysznego śniadania i wymeldowaniu się z hotelu wyruszyliśmy spowrotem do Expo Silesia na drugi dzień targów (choć mój synek twierdzi że on nie był na targach tylko na imprezie) :P

W niedziele odbywały się metamorfozy trzech wylosowanych mam które przeprowadzały Sylwia z Matczysko.pl i Ulę Jóźwik
Przyznam że spisały się na medal bo dziewczyny wyglądały obłędnie :)

Odbyły się też warsztaty coachingowe prowadzone przez Kamilę Kozioł (na które oczywiście się spóźniłam bo zachwyciłam  się pisakiem kinetycznym i razem z dzieciakami robiłam babki :P )
Kamila podpowiadała nam jak podnieść swoje poczucie wartości w rodzinie.

Zaraz po warsztatach wjechała na stoły pizza od Sale&Pepe Ristorante - co będę dużo pisać - boska była :D

Odwiedziła  nas też SrokaO i opowiedziała o filtrach przeciwsłonecznych - dla mnie to ważny temat zwłaszcza że w najbliższą niedziele wyjeżdżam na urlop w ciepłe klimaty :D

W trakcie trwania targów i naszego spotkanie mogłyśmy głosować na najlepsze naszym zdaniem stoisko i tu bezapelacyjnie wygrały Kreatywne Maluchy - stoisko z kreatywnym zabawkami - między innymi z wspomnianym już wcześniej pisakiem kinetycznym.



Zapomniałam jeszcze o odjazdowej sesji foto :D nareszcie mamy w czwórkę wspólne zdjęcie - i to jeszcze jakie :D - zresztą sami oceńcie - ja padam do stóp fotografowi - głownie za super podejście do całej sesji - tak naprawdę nie wiedzieliśmy kiedy zostały zrobione zdjęcie - a wyszły takie cudne :D - KOŹLIKI jesteście THE BEST !!




Co tu dużo pisać - ogólnie cale dwudniowe spotkanie było niesamowite - dziewczyny wyrobiły 300% normy i dały z siebie wszystko :D
Za co ogromne DZIĘKUJE !!!

Same targi przerosły nasze najśmielsze oczekiwania. Wystawcy zaprezentowali super produkty - od filtrów do wody (które mam w najbliższym czasie zakupić gdyż porostu się zakochałam w tym urządzeniu i wiem że będzie to na pewno dobra inwestycja - zwłaszcza ze woda u nas idzie jak woda :P ) po wydruk 3D z USG - coś niesamowitego.
A jakie tam były ciuszki i wózki - porostu bajka - aż chciało by się mieć w domu jeszcze jednego maluszka by móc skorzystać z tych wszystkich dobrodziejstw :D
Oprócz tego masa rożnego rodzaju naturalnych kosmetyków mam w ciąży i dzieci, miejsca do zabaw, warsztaty z gotowania, salon fryzjerski (Karina już na wejściu została złapana przez Pani fryzjerkę które precyzyjnie splotła jej obłędny warkocz) Byli też superbohaterowie, Olaf, Myszka Mickey a nawet Elza.



Rodzice mogli skorzystać z nieziemskiego fotela masującego - tak tak ja skorzystałam a co :P
A dzieci w tym czasie układać klocki Lego czy dać sobie pomalować buzie :)

Była też wata cukrowa, pyszne ciasteczka i tarty. A nawet stoisko na którym można było wygrać spływ kajakiem - moim dzieciakom  się udało i zaraz po powrocie z urlopu wybieramy się by nagrodę odebrać.

Mogłabym jeszcze długo pisać ale pakowanie czeka :P

Jednym słowem było EXTRA SUPER MEGA CZADOWO !!!! :D

Liczymy na to że w przyszłym roku takie targi też zostaną zorganizowane a my z ogromną radością weźmiemy w nich udział. 

Uczestniczki:
Partnerzy, sponsorzy, prelegenci:
Słodka Kraina Czarów













4 komentarze:

  1. Tort był mega. Szkoda, że nie mieszkasz bliżej bo byłabym stałą klientką -takie z nas łasuchy :-) to cóż, mam nadzieje do zobaczenia i udanych wakacji :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję - bardzo mi miło :D wiele osób mi mówi ze w kwestii tortów to powinnam się sklonowac ;) pozdrowienia :)

      Usuń
  2. Tort dość, że prześlicznie wyglądał to i super smakował. :) Tym bardziej, że teraz w ciąży takie smakołyki mogłabym jeść co kilka dni. :) Spotkanie też uważam za udane i mam nadzieję, że do następnego ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda że mieszkamy kawałek od siebie bo mogłabyś na torciki wpadać codziennie ;)
      Pozdrawiam i do zobaczenia :)

      Usuń