środa, 6 maja 2015

Kolejny wózek do sprzedania :) - QUINNY ZAPP XTRA

Wiemy że to kolejny post nie w temacie (już kiedyś pozbywaliśmy się innego wózka) ale może akurat ktoś jest na kupnie :)

Tym razem mamy dla Was wózek Quinny Zapp Xtra z 2014 r w kolorze Rocking Black. 

Według mojej opinii jest to najlepszy wózek na świeci i z żalem się z nim rozstaje ale wybywamy niedługo na urlop i trochę szkoda mi tego wózeczka pakować do samolotu bo wiadomo ;) 


Wózek był używamy od marca do października 2014 r. - potem został schowany do oryginalnego pudełka. Jest w bardzo dobrym stanie - posiada normalne ślady użytkowania widoczne na załączonych zdjęciach :)

W skład zestawu wchodzi:
- wózek Quinny Zapp Xtra (siedzisko kubełkowe i stelaż)
- kosz na zakupy
- daszek
- oryginalne pudełko

Wózek posiada:
- rozkładane siedzisko (płynna regulacja - aż do pozycji leżącej)
- siedzisko można montować przodem lub tyłem do kierunku jazdy
- składany dosłownie w 5 sekund
- duża budka chroniąca przed słońcem i deszczem, płynnie regulowana z możliwością rozłożenia dodatkowego daszku
- przednie koła skrętne z możliwością zablokowania
- bardzo lekki


Więcej informacji udzielę mailowo lub telefonicznie (512 333 095) 
Odbiór osobisty w Tarnowie lub wysyłka kurierem 15zł.


A teraz parę fotek:

 
Wózek nie posiada żadnych dziur czy plam - jedynie tutaj jak widać na zdjęciu - plamka na wewnętrznej stronie daszku (w sumie to zauważyłam dopiero jak składałam wózek) przy użytkowaniu jest nie widoczna :)

POLECAM !!!

1 komentarz:

  1. Witam ;)
    Czy sprzedała już Pani ten wózek?
    Jeżeli nie to jaka jest cena?
    Pozdrawiam
    Żaneta

    OdpowiedzUsuń