piątek, 16 stycznia 2015

Zamawianie wkłuć w sklepie internetowym

Przyznam że trochę obawiałam się zamawiać przez internet tak ważne dla Karinki "akcesoria cukierkowe" jakimi są wkłucia ale nie taki wilk straszny jak go malują.


Co prawda było lekkie opóźnieni bo zamówienie złozyłam w ubiegły piątek wieczorem więc liczyłam na paczkę koło wtorku a dotarła dopiero dziś (piatęk) ale to nie wina sklepu. Zostałam poinformowana i jednoczesnie przeproszona że moje zamówienie troche się spóźni z uwagi na nie dostarczenie odpowiednich drenów do magazynu. W sumie na wkłuciach bardzo mi nie zależało bo mamy jeszcze spory zapas ale skończyły się nam pojemniczki na insulinę do pompy które też zamówiłam w tym sklepie. One były dostępne od ręki więc zostały  mi dostarczone w srode z samego rana.
Także jak widzicie sklep nie robił problemów by wysłać dwie paczki oczywiście w pełni pokrywając koszty wysyłki
Jeśli chodzi o procedurę podbicia zlecenia na wkłucia to wygląda to tak że kurier przywożąc paczkę z wkłuciami odbiera od nas oba dokuemnty i przekazuje je nadawcy paczki. Następie nasze zlecenie jest podbijane i odsyłane do nas listem poleconym.


A teraz wielkie plusy zamawiania w sklepie internetowym diabetyk24.pl :
- nie musicie wychodzić z domu wszystko zostanie dostarczone pod wskazany adres
- przesyłka podczas zamawiania wkłuć jest DARMOWA (jeśli oprócz wkłuć zamawiacie tez inne rzeczy wysyłka także jest za darmowo)
- obsługa klienta na najwyższym poziomie
- zamówienie złożone do godziny 14-ej powinno być dostarczone na drugi dzień roboczy
- robiąc zamówienia w tym sklepie zbieramy punkty które potem można wymienić na fajne upominki


My jesteśmy bardzo zadowoleni i pewnie od teraz w ten sposób będziemy zamawiać nasze wkłucia i inne cukierkowe gadżety :)
Polecamy z czystym sumieniem sklep Diabetyk24.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz