sobota, 16 sierpnia 2014

Cukiereczkowa lista prezentowa

Aha te urodziny - u nas to teraz temat nr1. Nawet tatek się dołącza do dyskusji choć zawsze mało go intreresowały takie sprawy imprezowo organizacyjne ;)
Wkółko słysze tylko że ma być to i to i czy już zaprosiłam nawpewno wszystkich. Oczywiście jest też i lista prezentów - tych realnych i tych realnych może w późniejszym czasie.

Po kolei - nasz tzn Karinki wymarzony prezent to: Jinn firmy Dumel (marzenie pewnie zostanie spełnione ;))
 
 
W następnej kolejności są ROLKI (od babci i dziadka mają być)
 
Z racji obsesji na punkcie bajki Rio 2 Karinka wymyśliła sobie maskotkę ale taką wielką jak ona - z tym może być mały problem ;)
 
Chciałaby też bilet do nowego parku rozrywki - Energylandia - jak się uda to gdzieś w połowie września prawdopodobnie się wybierzemy :D
 
Oczywiści moje dziecko kocha gry planszowe - ma już ich niezła kolekcje więc teraz pomyślała o jakieś bardziej "ruchliwej" grze - TWISTER
 
Książki też moje dziecko kocha ale tym razem (z uwagi na to że matka ostatnio zaopatrzyła się w 6 książek kucharskich) Karinka też taką chcę - konkretnie tą :

Jest jeszcze jedno wielkie marzenie (matka też się dołącza) - piesek :D - rasa Akita. Myślę że na wiosnę gdy ogrodzenie będzie już w pełni skończone piesek też się pojawi (tylko co wtedy z naszymi podróżami - wciąż trwają dyskusje na ten temat)
 
No a tu marzenie które cały czas jest w fazie realizacji -tzn tatek ma się wykazać i córce pokój zrobić :D
 
 
Ja jako mama chciałabym móc podarować mojej córeczce zdrowie. By nareszcie powstał lek który całkowicie pozwoli wyleczyć cukrzyce... jednak w dobie koncernów farmaceutycznych i ich zarabianiu na ludziach nie wiem czy kiedykolwiek się to stanie - jednak cały czas mam nadzieje :) 



 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz