czwartek, 15 maja 2014

Rok za nami - poznajcie Karinkę cz.2

A tu mamy dla Was kolejną porcję zdjęć z naszego albumu.

 Jestem już coraz większa i właśnie dowiedziałam się że niedługo zostanę starszą siostrą :D

A tu już wakacje 2012 - Teneryfa :)

Harce w przydomowym basenie są super !!! :)

A tu oficjalnie zostałam starszą siostrą - przedstawiam Wam mojego braciszka Huberta

 A tu jestem już w szpitalu - nie uwierzycie ale najpierw dostałam takie łóżeczko dla niemowlaków bo bali się że w nocy spadnę ;) hahaha
 
 Tak to ja - nie wyglądam najlepiej ale cóż poradzić :(
 
 
 Huraaaa nareszcie po 24 godzinach mogę coś zjeść !! :D
 
 A tutaj jestem na przyszpitalnym placu zabaw - już czuję się o niebo lepiej
 
 Ostatni kadr szpitalny i wracamy do domu :D
 
 
 
 Wersja na elegancko i zakończenie przedszkola - ja już jako cukiereczka :)
 
 
 Bo kto powiedział że cukrzyk nie może podróżować - po 3 miesiącach od diagnozy kolejny urlop wakacyjny - Chorwacja 2013
 
 
A to ja dziś - hmmm chyba trochę się zmieniłam przez te 5 i pół roku :)
 
 
 
Pozdrawiamy wszystkich i zapraszamy do czytania i komentowania naszych wpisów
Mama Ania i Karinka


2 komentarze: