wtorek, 8 kwietnia 2014

Liebster - czyli bloger lubi blogera :)

Już tłumacze o co chodzi (tzn mam taką nadzieje że mi się to uda) - tekst zapożyczony z bloga BlueSugarCube
"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”



My to dopiero początkującymi blogerkami jesteśmy (ja i cukiereczka) więc tym bardziej dziękujemy za nominacje :)
Oczywiście też doceniamy bardzo pracę innych słodziaków i dlatego przedstawiamy naszą 11-tkę - 9 blogów związanych z cukrzycą i 2 które uwielbiamy przeglądać (kolejność przypadkowa):

SO sweet! Blog o cukrzycy i nie tylko
Super zdjęcia i fajne tematy

Największa podróż z cukrzycą to życie
Podróże to coś co kochamy :)jj

Cukromania Frania
Nic doda nic ująć :)

Cukrzyca i sporty ekstremalne
Sport pełną parą

Moja normalna cukrzyca
O cukrzycy na co dzień

W cukierkowym świecie
Życie z przyjaciółką cukrzycą

Życie z pompą
Jak w tytule ;)

Nasza Natasza
Życie cukiereczka i rodziców

Trener zdrowej diety
Bombowe przepisy na super dania

Justyna Kołodziej MakeUp Artist
Makijażystka na najwyższym poziomie

Mama Kubusia
Macierzyństwo, moda, szczęście :)

Ok to teraz powinnam tzn powinnyśmy obie z Karinką odpowiedzieć na pytania - tylko że sama zostałam na polu boju bo moje dziecko już mi zaczynało na kolanach zasypiać więc wygoniłam do łóżka.
Oto  pytania
1. Ile chorujesz na cukrzycę ?
2. Latasz w chmurach czy stoisz twardo na ziemi ?
3. Ulubione danie ?
4. Co sądzisz o produktach sojowych ?
5. Która z postaci kalendarza Accu-Chek 2014 bardziej Ci się podoba - 
Hipo czy Hiper ?
6. Wolisz pompę czy peny ?
7. Twoja wymarzona podróż ?
8. Co robisz gdy masz naprawdę pechowy dzień ?
9. Co jesz/pijesz na hipoglikemię ?
10. Masz jakiś talent ?
11. Osoba, którą bardzo chcesz spotkać ?

1. 15 maja 2014 będzie rok
2. Oj moje dziecko to wiecznie w chmurach ;)
3. Parówki (wiadomo;)
4. Odpowiedź Karinki pewnie byłaby - a co to jest?
5. Zdecydowanie jesteśmy za Hipo
6. Póki co peny
7. Jak na razie jeździ gdzie rodzice zabiorą ;)
8. "Krzyczę !!!!"
9. Soczek lub cukiereczki
10. Garnie na nerwach rodziców ;)
11. Hmm - obstawiam że przy obecnej popularności w naszym domu bajki "Minionki 2" byłby to jeden z tych śmiesznych stworków ;)

To były pytania od Blue Sugar Cube przez który zostaliśmy nominowani :)
I teraz tak - mamy jeszcze nominacje od Mam Cukrzycę. Kumasz? więc na te pytania też odpowiemy
Pytania:
1. Czego najbardziej nie lubisz w cukrzycy?
2. Przy hipo najczęściej ...?
3. Moim marzeniem jest....?
4. Pompa vs. Peny??
5. Dzięki cukrzycy nauczyłem/łam się?
6. Choruję juz uff ... lat?
7. Czego nie lubisz w blogach ??
8. Czego brak według Ciebie w blogach stronach o cukrzycy??
9. Mój własny kolorowy świat czy szara rzeczywistość??
10. A ja doceniam pracę ... ?
11. Moim największym wysiłkiem fizycznym jest??
1. Podawania insuliny :(
2. Karinka jest słaba i ospała
3. Oj żebym ja wiedziała jakie marzenia ma moja córka
4. Póki co peny
5. No ja jako mama na pewno mega odpowiedzialności
6. Prawie rok.
7. Hmm - jak wpisy są za rzadko i nie ma co czytać ;)\
8. Jest ich zdecydowanie za mało
9. Kolorowy świat mojego dziecka
10. Zdecydowanie doceniam pracę mojej córki
11. Mycie zębów ;)

Chyba jest dobrze - a może lepiej poczekamy na autoryzacje do jutra ;)
Teraz nasza kolej na wymyślenie 11 pytań :)
Z tym może być ciężko bo matka już powoli zaczyna zasypiać i myślenie się wyłącza;)
Jutro dopiszemy pytania OK ? Mam nadzieje że się nie obrazicie ;)

Dobranoc :*

Dokładamy nasze pytania co by się wywiązać z obowiązku :)

PYTANIA
1. Od kiedy prowadzisz bloga?
2. Co skłoniło Cię do utworzenia bloga?
3. Z natury szaleniec czy cicha myszka?
4. Wolny czas spędzam....
5. Twoja największa pasja to..
6. Czy ktoś z Twoich znajomych choruje na cukrzycę typu 1?
7. Czy znasz jakieś blogi na temat cukrzycy?
8. Co sprawia Ci największą trudność?
9. Twoje marzenie to..
10. Czy chciałabyś/chciałbyś coś zmienić w swoim blogu?
11. Optymista czy pesymista?


Ufff udało się nam :) Teraz jeszcze musimy powiadomić blogerów o nominacjach i finito !! :)

Następne pościwo już się piszę - a będzie o czymś SMACZNYM :D

Dobrej nocki jeszcze raz :*















1 komentarz:

  1. U lala, widzę, że jeszcze nie odpowiedziałam na pytania. Dziękując więc za nominację udzielam sumiennie odpowiedzi :) Przy okazji pozdrowienia dla Karinki i dzielnej Mamy :)
    1. Od 2,5 miesiąca
    2. Potrzeba pisania, pomagania ludziom, oswajania innych z cukrzycą :)
    3. Szaleniec!!
    4. Wolny czas spędzam śpiąc :P ewentualnie czytam książki
    5. Twoja największa pasja to blogowanie
    6. TAK
    7. TAK :)
    8. Dobranie dawek do nowych dań
    9. Twoje marzenie to zdrowy Franuś :(
    10. NIE :)
    11. Ja - pesymista, Franio - optymista ;)

    OdpowiedzUsuń