środa, 19 lutego 2014

Zmienne zachowanie - czy to cukier ma na to wpływ ?

Nie no ja chyba muszę poprosić o wydłużenie doby - 24 godziny to dla mnie zdecydowanie za mało. Nawet nie wiem kiedy dzień przeleciał - z uwagi na późny powrót mężusia z pracy na zakupy wyskoczyłam dopiero po 19-ej. Niestety Hubcio nadal przeziębiony jak diabli i siedzę z nim w domu a Karina razem z nami.
Przyznam szczerzę że 2 dni bez przedszkola i moje dziecko jest zupełnie inne - takie bardziej poukładane i pomocne - niby przedszkole kształci a ja mam wrażenie że trochę ogłupia dzieci. Zawsze po powrocie Karina dostawała ataku szaleństwa - przeważnie kończyło się na krzyku i obrazie na wszystkich. Przypisywałam to jej zachowanie do skoków cukru ale powoli zaczynam mieć wątpliwości czy to aby nie pobyt w przedszkolu tak na nią wpływa.
Oczywiście nie będę pozbawiać ją kontaktu z dziećmi więc do przedszkola chodzić będzie nadal ale musze się jej bacznie przyglądać ;)


Miały być dziś fotki z naszym sprzętem cukierkowym ale oczywiście matka się z czasem nie wyrobiła :( jutro postaramy się poprawić :)
Wiem że posty ze zdjęciami lepiej się prezentują więc codziennie będziemy umieszczać jakieś zabawne a czasami nawet edukacyjne foty :)

Na dobranoc ukochane przekąski Kariny - prawie wszystkie warzywa może jeść między posiłkami dowoli !! :)

1 komentarz:

  1. Witaj Aniu! U mnie wpadanie w złość, zdenerowanie najczęściej jest jednym z objawów niedocukrzenia. Bardzo szybko wszystko mnie wkurza, szybko się irytuję. Myślę, że skoki cukrów jako tako nie są przyczyną takiego, a nie innego zachowania Twojej córki :)

    OdpowiedzUsuń